smartdoctor-tips

Câteva lucruri pe care poate le-ai trecut cu vederea:

  • Tuturor ne place să fim identificați – fă o poză cu un webcam sau o mică cameră video la intrarea pacientului nou în clinică, bineînțeles informându-l despre aceasta.
  • La stabilirea programării dă pacientului de ales dintre două variante, nu mai multe.
  • Spune-le pacienților pe nume încă de la început, la telefon, și apoi în clinică.
  • Confirmă pacienții înainte cu o zi trimițându-le un mesaj automat să-ți fie mai ușor.
  • Fă-ți un site profesional și ai grijă ca pacienții să găsească ușor adresa clinicii sau un număr de telefon.
  • Ai stat vreodată în recepție pe scaun / canapea jumătate de oră?Încearcă. Până la sfârșitul timpului, ar trebui să ai câteva idei despre cum să faci experiența pacientului un pic mai frumoasă.
  • Dă un telefon pacienților a doua zi după o intervenție chirurgicală, o aplicare a unui aparat dentar, înțelegi ideea.
  • Trimite un mesaj pacienților de ziua lor de naștere.
smartdoctor-tips-and-tricks

Îți recomand să citești și următoarele articole: