Cum să faci fiecare zi să fie o zi bună în clinica ta

Totul stă în atitudine! Persoana de la front-desk trebuie să aibă atitudinea pozitivă chiar și în situațiile mai puțin plăcute și astfel va transmite întregii echipe același sentiment de bună-stare.

Există o mulțime de lucruri care fac o zi grozavă: un program nemodificat, pacienți care nu se anulează în ultima clipă, pacienți care părăsesc clinica lăudând medicul și echipa și multe altele. Aceste zile minunate ne permit să mergem acasă, să fim prezenți cu familiile noastre și să ne simțim împliniți de ceea ce am realizat profesional în acea zi. Ne plac zilele astea.

Ai mai jos câteva sfaturi pe care eu le urmez și se pare că se intâmplă lucruri frumoase din urma lor:

Începe ziua cu dreptul

Există anumite lucruri pe care le poți controla și multe lucruri pe care nu le poți controla. Nu poți controla când se anulează cineva, dar poți pune pe altcineva în locul lui sau poți chema pacienții următori mai devreme. Sau poți privi golul din program ca pe o oportunitate pentru ca acele persoane libere să aibă o sedință constructivă și a rezolva alte lucruri pe care le-au tot amânat.

Concentrează atenția pe ceva pozitiv

Dacă ai noroc, lucrezi cu o echipă uimitoare, care se încurajează unii pe ceilalți în momente dificile. Cu toții avem vieți și responsabilități în afara muncii. Când unul dintre membrii echipei tale pare stresat, îngrijorat, știu că există întotdeauna un factor din afară – dimineață grea cu copiii, răcelă sau trafic neplăcut.

În loc să întrebi, „Ce ai pățit?” sau „Ești bine?” care, de obicei, este întâmpinat cu un răspuns grăbit de genul „Nimic” sau „Da”, încercă să îi ajuți să-și transfere atenția de la problema lor la ceva care îi poate ajuta să își reseteze ziua. S-ar putea să aduc în discuție ceva despre care am râs recent. Sau s-ar putea să întreb despre ceva ce știu că îi face fericiți, cum ar fi animalul lor de companie, iubitul sau copilul. Consider că schimbarea focalizării poate face pe cineva mai deschis să discute despre ceea ce îi afectează ziua.

solutii smartdoctor

Sărbătorește micile victorii

Celebrarea micilor victorii – umplerea unui spațiu în program în ultimul moment, îndrumarea unui pacient către clinică, ajutând un pacient să găsească o soluție de finanțare pentru planul financiar, sunt importante pentru că și acestea contează.

Este ușor să vezi mereu ce este greșit și să lași acest lucru să-ți afecteze atitudinea ta și a celor din jurul tău. De aceea, îmi iau un moment în fiecare zi pentru a fi recunoscător pentru ceva bun care s-a întâmplat la serviciu. Trebuie să ne reamintim că ceea ce facem contează. Facem o diferență în fiecare zi. Știind asta ar trebui ca fiecare zi să fie o zi bună.