programari eficiente

Ce reprezintă Front-Desk Manager?

Pentru clinica ta este cartea de vizită, imaginea clinicii, atitudinea clinicii, tot ce reprezintă primul contact al pacienților cu clinica, o reprezintă persoana de la Front-Desk. Este super-glue-ul care menține partea de afacere a clinicii împreună, funcționând și crescând.

Rolul este unul foarte important, mai ales în echipă.

Uite câteva dintre rolurile recepției într-o clinică dentară:

  • Persoana de la Front-Desk este cea care dă tonul într-o clinică dentară, este cine întâmpină la telefon prima oară pacientul, cine îl ascultă și empatizează cu el, cine îl convinge că a se programa la această clinică este cea mai bună decizie pe care o va face. Pe scurt, este tonul cald, ascultător, profesionist, care nu judecă ci îndrumă pacientul către o consultație a medicul specialist ce îi poate schimba viața acelui om.
  • Pe lângă aceste abilități are si numeroase responsabilități și un rol crucial în fluxul operațional zilnic din clinica dentară.smartdoctor-front-desk-tasks
  • Această persoană este responsabilă de programările efectuate, de menținerea unei agende eficiente și bine organizate, reprezentând ordinea.

Comportamentul în recepție

Comportamentul trebuie să fie unul impecabil, așa cum imaginea contează la fel contează și atitudinea în fața pacienților. De exemplu:

  • Să zâmbească
  • Să se prezinte când sosește un pacient nou
  • Să întâmpine pacientul spunându-i pe nume
  • Să aibă un discurs și comportament politicos

Ce trebuie evitat în fața pacientului?

  • Discuții personale și politice
  • Discuții despre alți pacienți
  • Vorbit în șoaptă
  • Întreruperi (în cazul în care se întâmplă, persoana se scuză și apoi când rezolvă ce era de rezolvat revine la discuția cu pacientul respectiv)

Sarcinile și responsabilitățile Front-Desk Manager-ului

  • Programarea pacienților la telefon cât și în momentul în care acesta iese din cabinet (pacientul nu trebuie să plece din clinică fără programare).
  • Activități de organizare al programului intern.
  • Contabilitate primară (încasarea tratamentelor, scoaterea rapoartelor zilnice, transmiterea facturilor către contabilitate).
  • Activități de secretariat (asigurarea fișelor de tratament, asigurarea semnării acordurilor și al GDPR-ului de către pacienți, etc.).
  • Raportare internă.
  • Aplanarea conflictelor (în momentul în care un pacient este nemulțumit – se poate întâmpla – rolul Front-Desk Manager-ului este de a aplana conflictul, vorbind pe un ton calm, asigurându-se că se calmează pacientul și explicând situația – ex. o întârziere a medicului).

După cum am spus la început, Front-Desk Manager-ul este imaginea clinicii,  noi iți putem modela această imagine pentru a fi pe placul tău cât și pentru a-ți aduce multe beneficii în clinică.

Contactează-ne pentru mai multe detalii și pentru a stabili o vizită la clinica ta.

Îți recomand să citești și următoarele articole: