promovarea smartdoctor online

Importanța promovării în domeniul stomatologic

Promovarea este esențială oricărei afaceri și poate face diferența între o poveste de succes și o investiție ratată. Marketingul este prioritar în orice afacerie, de aceea nici în domeniul stomatologic nu facem excepție de la această regulă.

Important este să înțelegem de ce este esențial, cu ce ne ajută și mai ales cum se aplică. Indiferent de bugetul pentru acesta, de informații sau experiență există soluții pentru fiecare situație în parte, pentru a dezvolta imaginea clinicii, brandul acesteia și a atrage noi pacienți.

Inițial se setează obiectivele clinicii, se alege o strategie personalizată pentru clinică și apoi se alege un buget pentru promovare.

Îți las mai jos 5 idei de promovare medicală de care ar trebui să ții cont:

1. Realizarea unui site optimizat pentru motoarele de căutare / SEO.

Pacienții care nu vin din recomandări, vin din rezultatul căutărilor pe motoarele de căutare, optimizarea site-ul tău reprezintă primul pas pentru a fi găsit în Google. Trebuie să ții cont că 94,7% din oameni se uită doar pe prima pagină din Google pentru a alege / găsi ce caută. Dacă nu te situezi pe prima pagină ar fi bine să investești cât mai curând în SEO, întrucât optimizările SEO au rezultate după 3-6 luni de când au fost făcute.

2. Facebook Ads

Poți realiza campanii pe Facebook pentru diferite situații: pentru a atrage pacienți noi pe site-ul tău, pentru a anunța o ofertă sau pur și simplu campanii pentru a ajunge în newsfeed-ul potențialilor pacienți pentru a se programa.

3. Google Ads

Poți realiza campanii și pe Google cu diferite cuvinte cheie pe care pacienții le caută, de exemplu: durere dinți, stomatologie bucuresti, urgente stomatologice, etc. Cu ajutorul acestor reclame pacienții ce caută cuvintele trecute de tine le vor apărea reclama ta printre primele 3.

4. Articole pe site

Cu ajutorul articolele ții pacienții la curent cu ultimele noutăți din cadrul clinicii tale, postezi noi tehnologii oferite sau noi proceduri din clinica ta. Sau pur și simplu le oferi sfaturi despre prevenție și educație dentară, poți vedea exemplu următor: gingia.ro.

5. Pagina de facebook sau de instagram

Mulți dintre pacienți accesează zilnic Facebook sau Instagram, astfel poți interacționa cu pacienții tăi direct pe rețelele de socializare. Poți posta informații despre procedurile din clinica ta, îți poți ruga pacienții să-ți acorde un review pe Facebook, poți face Poll-uri pentru a vedea ce alte articole doresc pacienții tăi etc.