Care sunt modalitățile de plată?
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele Smart Doctor SRL.
Plata se face pe site, smartdoctor.ro sau in contul bancar al organizatorului -Beneficiar: SMART DOCTOR SRL, IBAN: RO25RNCB0073167456720001. Dupa inscrierea pe mail la curs, urmatorul pas este achitarea taxei online, pe site, sau direct in cont. Confirmarea incasarii taxei in cont este realizata in scris (prin mail) in momentul incasarii, daca plata este efectuata in cont. Locul la curs sau eveniment se retine in momentul receptionarii platii.
Care sunt condițiile de returnare a taxei cursului?
Returnarea taxei de curs se poate face numai daca retragerea (anuntarea in scris a imposibilitatii de a participa la curs) este anuntata cel tirziu cu 21 zile inainte de data de incepere/ data evenimentului. In cazul in care retragerea se face dupa aceasta perioada, suma aferenta taxei de curs nu se returneaza, deoarece locurile la curs sunt limitate si taxele reprezinta un angajament pentru confirmarea lectorului, a partenerilor si a materialelor de curs. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la data retragerii participarii.”
Cum mi se confirmă rezervarea locului la curs?
În urma înscrierii pe site (in sectiunea inscriere curs) primiti pe email o confirmare a trimiterii formularului de inscriere si ulterior veti primi factura proforma pe email pentru a putea achita taxa cursului. In cazul in care doriti sa achitati taxa cursului online (in sectiunea cursuri – curs introducere in pedodontie) veti primi confirmarea platii pe email cat si factura fiscala. In urma achitarii taxei locul dumneavoastra este rezervat definitiv la cursul dorit.