dentist-recall

Dacă îți dorești să oferi tratamente de succes care să reziste în timp și să obții fidelitatea și recunoștința pacienților tăi ai nevoie să le oferi o soluție de controale și mentenanțe periodice. La fel ca la o mașină, oricât de bine ai grijă de ea, la un moment dat trebuie să mergi la revizie. Așa și ei, pacienții, au nevoie de tine pentru a le oferi mijloace de a-și păstra sănătatea pe termen lung.

Cine are nevoie de această soluție

Clinica ta ar putea beneficia de tehnicile noastre de recall dacă:

  • Vrei să favorizezi creșterea continuă
  • Echipa ta s-a străduit să păstreze un program productiv
  • În multe dintre procedurile tale încrederea a fost scăzută
  • Echipa are nevoie de o înțelegere clară a standardului tău de îngrijire al pacienților

Unul dintre cei mai importanți factori în succesul tău din clinică este eficiența recall-urilor pacienților.

Sunt câteva întrebări pe care trebuie să ți le pui dacă vrei să implementezi un sistem de recall, cum ar fi:

  • Ai un program pe care-l folosești pentru recall-ul pacienților?
  • Cum stabilești durata între vizite?
  • Ei știu pentru ce trebuie să vină data viitoare?
  • Membrii echipei știu să comunice clar motivul pentru următoarea vizită?
  • Pacienților li se introduce sistemul de recall de la prima vizită în clinică?

Noi avem experiența de a ghida și de a antrena echipa din clinică pentru a obține performanțe ridicate.

Vei realiza de beneficiul maxim al sistemului de rechemare al pacienților atunci când toată echipa contribuie la acest lucru.

Beneficiile implementării unui program de recall:

  • Dezvoltă comunicarea cu pacienții și înțelegerea acestora despre beneficiile vizitelor periodice.
  • Formează medicul pentru a identifica rolul lui în comunicarea valorilor clinicii.
  • Dezvoltă relația medic – pacient.
  • Dezvoltă relația front-desk – pacient.