acceptrea-planului-de-tratament

Amintește-ți cum a fost ultima oară când tu ai fost pacient. Ce a fost bine, ce nu ți-a plăcut, te-ai simțit bine venit sau poate ai simțit că doctorul vrea să scape de tine. Experiența actului medical în sine este foarte importantă, însă până a ajunge acolo, ai nevoie să oferi timp și atenție pacienților tăi dacă vrei să le câștigi încrederea.

Comunicarea cu pacienții într-un mod simplu și empatic este foarte importantă.

Înțelegerea pacienților este esențială pentru satisfacerea lor generală și pentru acceptarea planului propus. Acordă timp pentru a le asculta nevoile și cerințele ne-medicale care vor avea cel mai mare impact asupra vieții. Asta va îmbunătăți cu mult experiența lor.

Când pacienții se simt înțeleși și apreciați, se creează un mediu cald și confortabil pentru ei în clinica ta. În calitate de experți în managementul dentar, vom colabora cu tine pentru a dezvolta tehnici de comunicare care te conectează cu pacienții tăi la un nivel mai personal. În multe cazuri, acceptarea tratamentului este legată mai mult de beneficiile stilului de viață personal decât de explicațiile clinice. Vor să se simtă mai bine înțeleși decât vor să înțeleagă planul de tratament.

Doctorul și echipa trebuie să-și amintească că pacienții cumpără emoțional și se justifică intelectual. Cei doi motivatori emoționali predominați sunt frica de pierdere și dorința de câștig.

Aptitudini care se conectează

Dezvoltarea comunicări personale cu pacienții tăi este o artă și necesită un set larg de abilități din partea echipei tale. Mai jos ai câteva dintre soluțiile care te pot ajuta:

  • Întelege ce își doresc pacienții, nu doar ceea ce au nevoie
  • Pune întrebări bine pregătite care să răspundă la dorințele lor personale
  • Dezvoltă relații personale pe termen lung

Îți recomand să citești și următoarele articole: